Yapı tasarlanırken doğayla görsel ilişki ana prensiblerden birisi olmuştur. Bu yüzden şeffaf bir yapı hedeflenmiştir. Mimari program yerleşimi bulunduğu konum itibariyle hareketli ve dingin mekanları ayrıştırmaktadır.
İstasyon ve şehir arası bağlantı istasyon için tasarlanan yol ile sağlanmaktadır. Araçlar için geçici ve kalıcı araç park yerleri tasarlanmıştır. Bu geçici park yerleri yaya hareketini önemseyerek kurgulanmıştır. Küçük araçlar için yapının kısa kenarında cep oluşturulmuştur. Büyük araçlar ise bu kısma alınmadan anayol bağlantısı üzerinde geçici park yapması düşünülmüştür.
Yapı tasarlanırken doğayla görsel ilişki ana prensiblerden birisi olmuştur. Bu yüzden şeffaf bir yapı hedeflenmiştir. Mimari program yerleşimi bulunduğu konum itibariyle hareketli ve dingin mekanları ayrıştırmaktadır. Daha hareketli kısım peron ve doğa silüeti ile görsel ilişki kurmaktadır. Ayrıca idari kısımlar bir üst katta tasarlanırken teknik alanlar bodrum katta düşünülmüştür. Bütün birimler toparlayıcı bir kabuk örtü altında toparlanmıştır.Kabuk tasarlanırken hareket ve dinamizm gibi anahtar kelimelerden ilham alınmıştır. Büyük plaklardan oluşan bu kabuk yer yer ölçekli saçaklar oluşturmaktadır. En büyük saçak ise giriş kısmını tanımlamakta ve akılda kalıcı perspektifler sunmaktadır.
Peyzaj kararlarında ise yönlendirici çizgiler tercih edilmiştir. Bu çizgilerden oluşan peyzaj ögeleri tasarlanmıştır. Yapı çevresinde doğal taş modülleri cephelere dik bir şekilde yerleştirilmiştir. Oturma elemanları ise kabuğun çizgileriyle tasarlanmıştır. Ayrıca büyük saçak altında savaşta ölenler için bir anıt tasarlanmıştır. İsimler anıtta ışık ile vurgulanmıştır.
Yapının malzeme kararları alınırken kabuğun üst kısmında iklime uygun şekilde koyu gri ile boyanmış kenetli metal sac düşünülmüştür. Kabuğun iç kısmında ise ahşap kaplama tercih edilmiştir. Cephelerde çevreyle kurmak istenen görsel ilişkiden dolayı cam kurgulanmıştır. İç mekanda ise yine dinamik, hız ve teknoloji gibi anahtar kelimelerden esinlenilerek beyaz lake boyalı ahşap, doğal ahşap ve tezatlık oluşturması düşünülen kısımlarda koyu gir tonlar kullanılmıştır.